September 21, 2021

Sales Support Specialist

Autenti

Opis firmy

Autenti łączy w sobie energię startupu i ambicje dojrzałej firmy. Mamy pasję i duże doświadczenie na rynku internetowym. Stworzyliśmy usługę, która upraszcza oraz przyspiesza proces podpisywania i autoryzowania dokumentów online. Poprzez platformę Autenti możesz użyć wszystkich dostępnych e-podpisów na rynku, a więc podpiszesz większość umów, porozumień, wniosków. Jest spora szansa, że już korzystałeś z naszego narzędzia, np: zakładając konto bankowe. Rozwijamy się i mamy ambicje stać się największym operatorem usługi e-podpisu w Unii Europejskiej. Wiemy jak to osiągnąć, potrzebujemy jednak osób, które swoim zaangażowaniem i doświadczeniem pomogą nam zrealizować plan.

 

Opis stanowiska

  • Realizowanie planów oraz założeń polityki sprzedażowej dla Klientów z segmentu MŚP
  • Prowadzenie prezentacji usług Autenti oraz live demo
  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów do współpracy
  • Przygotowywanie ofert do Klientów (sektor MŚP)
  • Rozpoznawanie potrzeb oraz badanie potencjału sprzedażowego Klientów
  • Obsługa telefoniczna i mailowa obecnych Klientów
  • Identyfikacja potrzeb klientów i nowych możliwości biznesowych w ramach istniejącej współpracy
  • Wsparcie Klientów w procesie korzystania z platformy Autenti
  • Prowadzenie działań w obszarze up-sellingu i cross-sellingu
  • Wykonywanie analiz oraz segmentacji na podstawie danych z systemu CRM
  • Udzielanie rzetelnych informacji o produktach firmy
  • Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w kontaktach z klientami

 

Kwalifikacje

  • Energia, zaangażowanie i otwartość na współpracę z klientem
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B
  • Doświadczenie w kontakcie telefonicznym z Klientami, mile widziane doświadczenie w cold callingu
  • Silne umiejętności sprzedażowe i nastawienie na sukces
  • Analityczne podejście do rozwiązywania problemów z koncentracją na celach i potrzebach Klienta
  • Dobra organizacja oraz zdolność do ustalania priorytetów w zależności od potrzeb
  • Zdolność do otwartej, skutecznej i przekonującej komunikacji
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (prowadzenie prezentacji w j. angielskim)
  • Entuzjazm dla nowych technologii, zrozumienie ich praktycznych zastosowań
  • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji biznesowych
  • Doświadczenie w pracy z produktami oferowanymi w modelu SaaS będzie dodatkowym atutem

 

Dodatkowe informacje

Co dla Ciebie?

  • Profesjonalne programy szkoleniowe i rozwojowe
  • Silna kultura firmy ukierunkowana na innowacyjność, konkurencyjność i bycie rynkowym liderem
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • Pakiet socjalny obejmujący prywatną opiekę zdrowotną i kartę sportową
  • Stały dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi pracy
  • Świetny zespół ludzi z celami i oczekiwaniami, co najmniej tak samo ambitnymi jak Twoje.

web:3.236.239.91:CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/):2021-10-17 12:32:44